Eskadra GW2

Eskadra GuildWars2


#1 2013-07-11 00:11:08

kulawiec

Eskadra

Zarejestrowany: 2013-02-28
Posty: 23
Punktów :   

Nowe rangi w klanie

Czesc

Powszechnym faktem jest ze PvE w MMO to nudy i po osiagnieciu max lewelu oraz endgame ekwipunku 70% ludzi opuszcza gre.
Pora aby klan stal sie bardziej przejrzysty zarowno co do swojej "misji" jak i motywacji klanowiczow.
Glownym celem naszego klanu powinno byc udostepnienie nam ludzkich zasobow do aktywnej i kreatywnej zabawy.
Nawet jesli oznacza to poswiecaniem czesci naszego czasu innym celom niz nasze osobiste rozrywki.

Proponuje skierowac wieksza uwage na eventy klanowe, glownie WvW (wojny miedzy serwerowe)
Powyzsze sugestie nie oznaczaja braku swobody ale maja na celu zmotywowac naszych klanowiczow do wiekszej integracji.

Zaproponowane Eventy/aktywnosci  z zalozenia sa czasowe(0.5 - 1.5 godziny) oraz nie czestsze niz 1-2 razy w tygodniu.


Sugestia nowych rang klanowych:

-Oficer (wtajemniczeni i zobowiazani do udzialu we wszelkich gildyjnych aktywnosciach)
-WvW -Oficer (uprawniony do claim lokacji na WvW oraz aktywowanie buffow gildyjnych)
-WvW  (uprawniony do claim lokacji na WvW)
-WvW/SPvP  (uprawniony do claim lokacji na WvW)
-SPvP (fani SPVP turnieji i wszelkich walk pvp)
-Memeber(nie zadeklarowany)
-Unknown (nieokreslony status w klanie; nowy; nieobecny)
-Kolonia karna (brak reprezentacji grajac 80 lvl postacia, niedopasowanie do zasad i kultury klanu - status tymczasowy)


Ps.
Ci z nas ktorzy do tej pory nie zakosztowali SPvP i WvW moze wlasnie teraz beda miec wlasciwa motywacje aby sprobowac. Pozostali stana przed wyborem czy taki klan im pasuje czy nie.


Pozdrawiam
JillScott
http://img801.imageshack.us/img801/6761/5p5.gif
We all love Johny Deep ^;;^

Offline

 

#2 2013-07-11 11:38:33

Heliotrop

Moderator

Zarejestrowany: 2013-03-27
Posty: 3
Punktów :   

Re: Nowe rangi w klanie

Pozdrawiam, co do kolonii karnej, kolonia karna powinna być przydzielana na tydzień jako ostrzeżenie, osoba która zignoruje swój statut kolonisty   ;-) po rzeczonym tygodniu zostaje usunięta z szeregów gildiowiczów. Samo nadawanie rangi kolonisty nic nie zmienia w zachowaniu większości ludzi jak widać. Z miejsca bym postawił te sprawę jasno dla osób które siedzą na innych serwerach, albo się przenoszą i dostają na to powiedzmy miesiąc, albo są usuwani. Nie istnieją te gramy na Underworld a nie na innych serwerach.
      Zmiany proponowane przez Kulawca jak dla mnie są logicznym rozwinięciem statusu gildii, nie oznaczają zakazu pve, ale mają na celu zmobilizować graczy do brania udziału w walkach na eva czy spvp,  wiem że są gracze których stacje robocze nie uciagną zerga, ten temat jest do omówienia z tymi osobami.
    Co do ludzi którzy nie siedzą z nami na ts, nikogo nie zmusimy do logowania na ts, ale jak pokazuje zycie, osoby nie udzielajace sie werbalnie same się wykluczają, nie dają się poznać, i nie chcą poznać innych, zawsze relacje werbalne pomagają nawiązać lepszą znajomość, pomagają uniknąć nieporozumień.
                 Na chwilę obecna to tyle, kiepsko sie pisze elaboraty na telefonie, wracam do pracy. Spokojnego dnia.

Offline

 

#3 2013-07-12 01:01:04

Oulov

Eskadra

Zarejestrowany: 2013-07-12
Posty: 4
Punktów :   

Re: Nowe rangi w klanie

Witam, pomysł z funkcjami/rolami w gildii jeśli chodzi o WvWvW jest według mnie jak najbardziej trafiony. Mnie również, w paru gildiach w których byłem, udało się przeforsować taki pomysł i podziałało. Jednak, zwykły podział na.... powiedzmy Kapitana i 4 szeregowców to za mało bo taki oddział nie wie jaka jest jego rola. Aby zachęcić ludzi do WvW nie wystarczy im pogrozić paluszkiem czy też zaoferować bieganie w zergu. Wielu ludzi (w tym także ja) ma słabe łącza/kiepska kartę graficzną a przede wszystkim nie widzi celu w bieganiu w zergu bo to jest po prostu nudne. Dobrze było by wprowadzić typowe funkcje (rangi), nazwać je i przedstawić je innym. Grupy uderzeniowie (nowe rangi) mogłby przykładowo wyglądać tak:

1. "Zwiadowca/y" lub "Duch/y" - 1 lub więcej osób, których rola ogranicza się do zwiadu czyli śledzenia i raportowania pozycji i kierunku w którym zmierza wrogi zerg. Dobre klasy do tego to thief i ew. mesmer.
2. "Kawaleria" - typowy zerg do atakowania większych celów (castles, keeps, towers).
3. "Partyzanci"- 1 lub 2 odziały po 5 osób, których celem byłyby supply camps, wrogie dolyaki (te włochate krowy) oraz ew. drewniane/nieobstawione towery które łatwo zdobyć (zwiadowca by o takich informował)
4. "Artylerzyści" lub "Grenadierzy"- odział odpowiedzialny za noszenie wszelkiej maści blueprintów oraz oczywiście supli do natychmiastowej budowy maszyn obleżniczych na rozkaz dowódcy Kawalerii (commandera). Tutaj chyba nie ma znaczenia jaka klasa, ale można np. dać Elemka na berserk z meteor shower do bombardowania murów no i oczywiście żeby było klimatycznie to inżynierów.

To tylko propozycja. Ktoś ponoć także proponował jakieś nagrody za wzorową służbę. Też wspaniały i bardzo motywujący pomysł żeby zachęcić ludzi do WvW.

Ostatnio edytowany przez Oulov (2013-07-12 01:08:51)

Offline

 

#4 2013-07-13 23:26:25

Bury

Eskadra

Zarejestrowany: 2013-02-23
Posty: 2
Punktów :   

Re: Nowe rangi w klanie

Przeczytałem ten temat jak i widziałem nieco "polemiki" na guild chacie. Muszę przyznać , ze naprawdę wygląda to tak jak gdyby " elita się ubrała i teraz nie gra pve" . Rozumiem , że robienie tego samego w kółko może być nużące ale wg info z linku podanego w shoputboxie  oferujecie pomoc  członkom gildii.  Parę razy pytałem czy ktoś chciałby iść na dany dungeon i odzew był podobny do tego który deklaruje Inen przy tym jak Zaprasza ludzi na wvw. Sądzę , ze postęp w jednej z tych dwóch kwestii może za sobą pociągnąć postęp i w drugiej ( a dungi to nie jedyny aspekt pve). Ze swojej strony postaram sie nie zasypiaćgruszek w popiele i przygotować alta by mógł chodzić na WvW ale to wymaga czasu . Mam dość słabego kompa więc zerki moim mainem warriorem odpadają. Co do spvp nigdy sie nie tym nie interesowałem bo nie widziałem sensu takiej gry poza ewentualną zabawą przy zabijaniu ludzi (nie czuje totalnie spvp w gw2     ).

Offline

 

#5 2013-07-14 00:44:17

kulawiec

Eskadra

Zarejestrowany: 2013-02-28
Posty: 23
Punktów :   

Re: Nowe rangi w klanie

Witam

Posluchawszy i poczytawszy co ludzie maja do powiedzenia o nowych pomyslach w gildii postanowilem przeredagowac pierwotny tekst mojego postu.


ps. Nie stresujcie sie, zmiany beda powolne i na biezaco omawiane.


Pozdrawiam
JillScott
http://img801.imageshack.us/img801/6761/5p5.gif
We all love Johny Deep ^;;^

Offline

 

#6 2013-07-15 14:44:17

Pavelsan

Eskadra

Zarejestrowany: 2013-07-15
Posty: 4
Punktów :   

Re: Nowe rangi w klanie

Nastawianie gildii wyłącznie na spvp/wvwvw jest według mnie błędem. Podejrzewam, że większość nowych graczy zaczyna od pve i dopóki nie zrobi 80-tki i nie zacznie się nudzić nawet nie myśli o innych trybach rozgrywki. Tak przynajmniej było ze mną. Nie widzę powodu, żeby się odcinać od tej części gildii, która jeszcze sporo musi po cofie pobiegać żeby mieć swój wymarzony gear . Sam mam jeszcze w pve do zrobienia legendarkę, a przy mojej częstotliwości grania zajmie mi to optymistycznie kolejny rok.
Wg mnie na początek wystarczyłoby wyznaczyć sztywny termin spotkania na wvwvw tak jak to jest z misjami gildijnymi. Kto może i chce przychodzi. Jakoś zawsze te ~20 osób na misje przychodzi więc i na wvwvw się powinni pojawić. Wtedy można się pobawić już trochę. Na początku bez spinki, luźne bieganie grupą i poznawanie ludzi. Później można bawić się w taktyki, zadania itp., ale pierwszy krok to zebranie ludu. Rangi są ok. Dla siebie bym dodał PvE/Wvw

pozdro


Pavelsan 80lvl Norn Thief
Lokomotywa 80lvl Norn Elementalist
MacGreeny 80lvl Sylvari Warrior
Devilonio 80lvl Charr Guardian

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.red104.pun.pl www.graopokemonach.pun.pl www.otaku-koszalin.pun.pl www.fifa09orange.pun.pl www.vietcongfan.pun.pl